Guidelines for choosing an online store name

 1. تیز اور آسان دکان کا نام لے کر آئیں

ایک تیز اور آسان آن لائن اسٹور کا نام صارفین کے ل your آپ کے اسٹور کو یاد رکھنا آسان بنا دے گا۔ یہ ایک جدید نقطہ نظر اختیار کرتا ہے تاکہ آپ کے آن لائن اسٹور کا نام دوسرے اسٹوروں سے مختلف اور منفرد ہو۔ یہاں آپ کو اختیار کرنے کے ل possible بہت سے ممکنہ طریقے ہیں۔


مطلوبہ الفاظ استعمال کریں جو آپ کی فروخت کردہ مصنوعات سے ملتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی آن لائن شاپ کا نام فوری طور پر ان مصنوعات کی وضاحت کرسکتا ہے جو آپ فروخت کررہے ہیں۔ مثال: جوراگان کلور ، چکن ماہر ، یا آن لائن سبزی خور باکوئیل۔

ایسے ناموں کی تلاش کریں جن کی تال ہے۔ ایک نام جس کی تال ہے ممکنہ طور پر ممکنہ صارفین اسے آسانی سے یاد رکھیں گے۔ مثال: یارن کی بال

زیادہ سے زیادہ 3 الفاظ استعمال کریں۔

2. اپنے آن لائن اسٹور کے نام کو اپنی ٹارگٹ مارکیٹ سے ملائیں

آن لائن اسٹور کا نام جو ٹارگٹ مارکیٹ میں فٹ بیٹھتا ہے صحیح صارفین کو راغب کرنے میں کارآمد ہوگا۔ فرض کریں کہ آپ 20 سال یا اس سے زیادہ عمر کی خواتین کو نشانہ بناتے ہوئے ایک کاسمیٹک آن لائن شاپ کھولنا چاہتے ہیں۔ یقینا، ، آپ کو کسی آن لائن اسٹور کا نام تلاش کرنا ہوگا جو اس ہدف مارکیٹ میں فٹ بیٹھ جائے تاکہ یہ زیادہ مشہور ہو۔

3. کسی اسٹور کا نام استعمال کریں جس کا کوئی معنی ہو

ممکنہ صارفین کی توجہ حاصل کرنے کے ل you ، آپ کسی آن لائن اسٹور کا نام استعمال کرسکتے ہیں جس کا آپ کے اسٹور کے برانڈنگ کی طرح معنی ہے۔ آپ ایک آن لائن شاپ کا نام منتخب کرسکتے ہیں جو اس دکان کی شناخت یا نعرہ بیان کرتا ہے جس پر آپ پر اعتماد ہے۔ آپ درج ذیل طریقوں کو استعمال کرسکتے ہیں۔

ایک آن لائن شاپ کا نام دکان کے مالک کے نام پر مبنی ہے ، جیسی جیڈج جم ، سنبل بو روڈی ، یا بٹک ڈنار ہادی کی مثالوں سے ملتا ہے۔

ایک آن لائن اسٹور کا نام جو آپ کے آن لائن اسٹور کے نعرے پر مبنی ہے ، جیسے کہ اڈیکو ہاتھ سے تیار کردہ ، یا برگرینس صحت مند کھانا۔

آن لائن اسٹور کا نام آف لائن شاپ کے نام کی پیروی کرتا ہے اگر آپ کی آف لائن شاپ میں پہلے ہی اچھی برانڈنگ ہے ، جیسے توکو کافی شاپ ، ربانی آفیشل ، یا لیوی کا آفیشل۔

4.foreign. غیر ملکی معنی ، مخففات اور علامتوں کو استعمال کرنے سے گریز کریں جن کو سمجھنا مشکل ہے

آن لائن اسٹور کا نام منتخب کرتے وقت ، غیر ملکی معانی ، مختصر الفاظ ، یا ان علامتوں کے استعمال سے دور رہیں جو صرف کچھ گروہ ہی سمجھ سکتے ہیں۔ نقطہ آپ کی دکان کے لئے ہدف مارکیٹ محدود نہیں ہے۔

5. کرالر انجن پر آن لائن شاپ کے نام کے خیالات تلاش کرنا

کسی آن لائن اسٹور کا نام طے کرتے وقت ، ہم نہیں چاہتے کہ ہماری دکان کا نام کسی کی دکان جیسا ہو۔ لہذا ، آپ کو کرالر انجن پر تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ کو کئی آن لائن اسٹور کے ناموں کے ل find آئیڈیا مل سکتے ہیں جو آپ کی فروخت کردہ مصنوع سے ملتے ہیں۔ اور ، اگر آپ کے پاس کسی نام کا انتخاب ہے تو ، کسی کرالر پر نام کی جانچ کریں تاکہ یہ یقینی بنائے کہ کوئی آن لائن شاپ اس نام کو استعمال نہیں کرتی ہے

اچھی بات یہ ہے کہ ، جب آپ کو مصنوع یا خدمات کے لئے پریرتا صاف طور پر منظم ہو تو آپ کو اسٹور کا نام تلاش کرنا چاہئے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اسٹور کی شناخت میں آئیڈیا اور خدمت یا بنیادی مصنوعات کی وضاحت ہونی چاہئے۔

 اپنے لئے نام بنانے کے کچھ طریقے یہ ہیں:

1. اپنی مصنوع سے متعلق الفاظ حاصل کریں

ان مصنوعات یا خدمات کی فہرست دیکھیں جو آپ کے بزنس میں بازار میں آرہی ہیں۔ ذخیرہ الفاظ کی فہرست بنانے کے لئے ایک لغت کا استعمال کریں جس میں مصنوعات یا خدمت کی وضاحت کی جاسکے ، چاہے وہ انڈونیشی ، انگریزی ، یا یہاں تک کہ علاقائی زبانیں ہو یا دوسری غیر ملکی زبانیں ہوں۔ آپ ڈریگ کا امتزاج تلاش کرنے کے ل. اس لسٹ کو ٹیوٹوریل بنا سکتے ہیں۔

2. اپنے خاص وفادار کسٹمر کے بارے میں سوچیں

وفادار صارفین کی آبادی اور اشاعت آپ کے مواصلات کا انداز اور پرومو کا تعین کرے گی۔ نام تفویض کرتے وقت بھی یہی بات درست ہے۔

کیا آپ ایسے ناموں کا مرکب تیار کریں گے جو خوبصورت ، ٹرینڈی ، قانونی ، یا نسائی اور دلکش ہیں؟ سب کا انحصار مصنوع کی مارکیٹنگ کے ہدف پر ہے۔

You are welcome to share your ideas with us in comments.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post